Zenica by Belliss.blogg

Hej hopp!
Imorse hade jag åter igen väldigt svårt för att vakna. Jag lyckades iaf  komma upp i tid för att komma till skolan.. var på föreläsning, kom hem och åt lunch, sov och nu det senaste har jag pillat med redigeringsprogrammet Picasa 3 och fått ihop ett collage som ni får se här nedan. Jag skrev ju om det igår.. att jag tänkte bjuda er på ett fint collage men jag greppade inte hur det funkade. Nu ska vi se hur detta bli när jag laddar upp det.. sådär.. vad tycks? Vykortsaktigt.. tycker nästan dessa borde börja säljas.. med en fiskande Dino i mitten också.. naaaw :o)

Vad tycks? Jag blir iaf sugen på at åka dit när jag ser det här!


                                                                  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0