Lovetrubble

Var uppe till halv två typ och snacka med D på msn. Eller snacka och snacka.. vi bråka. Det blev bra mot slutet men så sa han nåt han inte borde.. och fan vad arg jag blev. Ibland fattar jag inte hur han tänker? Onödiga småsaker som sårar en.. fattar inte varför han inte kan sluta med det.. Hur som helst så har jag ingen lust att stirra in i skärmen på ett tag.. ögonen orkar inte.. dom tog mycket igår. Det tar på krafterna. Jag har lagt allt i händerna på han.. jag orkar inte mer så om han har lust att visa sig från sin bättre sida och samtidigt visa att man är värd lite ansträngning åtminstone så finns jag här men att jag ska ska bli lovad saker om och om igen som han inte håller.. det orkar jag inte ta mer. Jag kan inte. Får se vad som händer nu. Det var ingen som sa att det skulle vara lätt det här och man kan bara hoppas på det bästa nu.. Låter det som att jag gett upp? nej da, det är bara hans tur nu. Jag är den som i 3 år kämpat för oss och dragit det tungsta lasset.. Vill veta om han är beredd att göra detsamma nu. 

Ska ut nu och jaga kurslitteratur. Inget man har lust med just nu men det måste göras. Juste, har ju brev från D att hämta.. kunde inte göra det i lördags när bussen från Bosnien var framme men ska göra det idag. Inte läga för kärleksbrev men.. Det löser sig. 

Puss.



 

Kommentarer
Postat av: Memi

Ee tako ti je i meni bilo från början. Men jag satte snabbt stopp för det. Du måste stå på dig och säga ifrån när han verkar "ointresserad" eller när du känner att han inte ens ger hälften. Förklara för honom hur du känner dig och sluta bry dig. Så ska du se hur han ändrar sig :) ako te voli, kommer han ändra sig och efter 3 år tror jag att han älskar dig väldigt mycket men du har vant honom vid detta, zato mu je tesko sad da se ändra! Men om du står på dig och du slutar bry dig, vidje ces kako se stvari mjenjaju! Believe me. Pusa