Smink i brevlådan

Visst börjar man känna att våren är på väg? Man svettas i sina vinterkläder men samtidigt fryser man om man tar av sig dom! Härligt va? .. not! Den där övergången är knepig minsann.. man tror att man är i klimateriet.. men no worries ladies, det är bara våren som försöker slå sig fram. Bara så att ni vet *blink blink*. Jag hade skola idag.. 3 h föreläsning fortfarande om USA´s politi. Intressant! Jo alltså på riktigt.. ingen ironi alltså. När jag kom hem stack ett packet upp ur brevlådan :o) Weiiii! Det var mina premier för att jag prenumererat på tidningen CHIC i 4 veckor. Trevligt att man får läsning + smink för e hundring typ. We like. Användbara grejer. Det här är vad jag fick..

Nuvet jaginte vad jag ska hitta på.. kan alltid sminka mig.. löspuder är ju kul.. jaja..

Laters ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0