Berg-och-dal-bana

Jag gillar inte det här hur humöret kan skifta så snabbt! Från att vara på bra humör till att helt plötsligt känna sig deppig!
...

23.10;
Har lyssnat sönder Halo. Den dramatiska musiken passar mitt humör så bra de senaste timmarna. Jag var ju happy idag. Jag vet, jag förtjänar ett slap in the face för att jag ens tillåter mig själv att deppa av någon anledning som jag inte själv kan komma på. Det är bara en känsla som får mig att rysa och känna mig nere. Jag hatar den och jag hatara det faktum att jag ibland känner mig bekväm i den! Den är en del av mig och den tar alldeles för stor plats ibland.. det gör att jag ogillar mig själv, just för att jag tillåter det! ..

Halo en gång till och sen ska jag lägga mig.


God natt..

/Mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0