Kärlek

Hej hej,

Måndag och ny vecka. Sov till 11.40 imorse. En rejäl sovmorgon. La mig visserligen halv 3. Msn med älsklingen var anledningen. Vi hade en del att prata om efter mina 2 dagar av rejäl pms.. Vi hade ett fint samtal iaff. Han är bra med ord min bejb.. jag smälte. Love! Appråpå love så såg jag en kärlekskomedi på 3:an igår. Den var inte jätte jättebra så men fan alltså, man ska inte se kärleksfilmer när man är själv och saknar någon väldigt mycket! Jag vill också ha det sådär mysigt! Fan!
Sen jag gick upp har jag tvättat, dammsugit och diskat så jag tycker att min "duktig" kvot är fylld för idag. Nu tänkte jag dra in till stan en liten sväng. Vädret ser lite stabilare ut så jag hoppas inte jag råkar ut för någon regnskur!

Ha en bra dag!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0