Känns som att man har lite flyt iaf..

Det känns lagom kul när man måste gå upp lite tidigare en morgon men när man väl är ute och påväg så känner man sig sådär duktig. Morgonen blev givande.. Efter att jag var klar med mitt ärende så jag gick in på MQ och hämtade ut rabattkuponger förklubbmedlemmar och sen när jag gick in på Life för att köpa mig något att ha som mellanmål och då fick jag en goodybag med lite produktprover och ett läppbalsam. We like! Me dposten kommer rabattcheckar från H&M och Åhlens! Känns gött det här. Vem gillar inte gratis grejer och rabattkuponger? It´s the shit! Nu ska jag till stan och se om jag kan hitta något fint att fynda med mina checkar :o)



Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0