Postoje u nama neke stvari neprevodljive u rijeci

Fick det här citerat av D igår.. han fann oss i texten..

"Napisi mi pjesmu mazila se i nisam znao dali cu umjeti..
Rijeci i jesu moje igracke, cakle mi se u gla vi kao nisani staklici kaledosktopa i svaki put mi je druga slika u ocima kad zazmurim ali postoje u nama neke neprevodljive dubine, postoje u nama neke stvari neprevodljive u rijeci.. neznam.. Napisi mi pjesmu molila je i nisam znao dali cu umjeti, voleo sam je tako lako a tako tesko znao da pokazem,
onda odjednom raspored mladeza njenim na ledima kao tajna mapa pokazuje mi u koje zvijezde da se zagledam i tako.. Eto ti pjesma ludo jedna"
/Balasevic-Provincijalka



Za Minu od Dine



Kommentarer
Postat av: OMG

va söööööötnos han varr..... myysss eto ti ludo jednaa.. du ahr myspys pojkvänn som du kan göra recis vad du vill med!

2009-05-19 @ 00:21:20
Postat av: karolina

Såg att du skrev hos bloggdesign.se. Du hade ett problem som jag också hade att reklamen hamnade under bloggen trots att man ökade pixelantalet. Hur löste du problemet?



Skulle vara jättegulligt om du orkade svara

2009-05-19 @ 10:29:07
URL: http://finehair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback