Söndag

Hej hej,

Tog en paus från bloggen igår.. låter den vila från mig ibland :op
Idag är det söndag och det känns som att helgen varit oändlig bara för att Valborg var på en torsdag. Bilder från Valborg kommer så fort jag satt ihop ett fint collage. På 1:a maj var det grillning och sen på kvällen hade jag och A filmkväll. Vi hade inte sett 2 av de filmer folk tjatat om mest, nämligen SATC och Twilight så dem såg vi i fredags och tja.. Ska nog ta och recensera dem separat. Helt ok iaf men förstår INTE masshysterin kring Twilight.. visst, söt kille och så men too much make up säger jag bara.
Hur som helst så är det tävlingsdags på bloggen. Ni ser det inlägget längre ner. Ser att alla lyckats ignorera den men hoppas nån vill vara med iaf.

Nu har jag tvättid och sen ut lite i den friska luften.. är lite kyligare ute ida.


Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0