Tävling med Belliss & Cocoo.se


I samarbete med Cocoo.se - Sveriges största smyckebutik på nätet, ordnar jag nu en tävling där du har chansen att vinna detta snygga armband!
 För att vara med och tävla; skriv om denna tävling på din blogg och länka till det här inlägget. Skriv sedan en kommentar här att du är med och tävlar. Ni som inte har blogg skriver bara en kommentar här!
(Glöm bara inte skriva in något sätt för mig att kontakta dig på)


En lycklig vinnare utses om två veckor och presenteras här på min blogg!

Lycka till!! :)

Vinnaren får detta lilla söta pris!






Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jag är med!! :)

2009-05-06 @ 17:11:24
URL: http://flaxamildvader.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback