Tisdag var det va?

Hej hopp,

Har varit i skolan och sen tog jag en fika med en klasskompis.. nu mår jag illa :o( Att man bara ska ha nått att äta på hela tide.. det blev en havrekake med choklad.. bad shit.. Hade lätt stoppat två fingrar i halsen nu men jag gillar inte det här med att spy så jag får leva med att jag kommer må illa ett tag. Rätt åt mig! Har dock mer skoj att se fram emot resten av dagen. Har nämligen salstenta imon (omtenta sen i höstas men don´t tell anyone) så jag måste plugga och det har jag ingen som helst lust med. Give me a break liksom. Skrev ju hemtenta så sent som för en vecka sen! Damn! Det får gå som det går.. jag ska läsa så mycket som jag orkar.. sen får det vara. Orka med självplågeri.


En rolig grej är att det är fler besökare än vanligt på bloggen idag.. och klockan är inte ens mycket så jag säger hej till alla som surfat vilse och hamnat här, höhö *funfun*


Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0