Precis vad jag behövde

Här har ni beviset på att jag var ute och joggade/sprang idag! Jag fick ryck idag efter skolan och kände att jag måste ut och röra på mig så jag kom hem, bytte om och gav mig ut. Underbart att få springa! Dock är min kondition helt kass och jag kan springa sisådär max 200-300 meter innan jag måste stanna lite så jag springer tills jag börjar flåsa och sen går jag tills jag börjar andas mer normalt och så springer jag lite mer.. vill ta det lungt såhär i början. 30 min var jag ute idag och det var recis lagom. Det är det som jag behöver.. röra på mig! Mår så bra efteråt och är mycket gladare. Här ska det kommas i form och komma närmare den form man en gång var i. Jag ska bli jag igen ;o)



God natt på er!


Kommentarer
Postat av: jag jillar!

jag ska bli jag igen!!

2009-05-15 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback