Typiskt

Vissa saker händer är la bara typiskt.. no big deal, bara vanliga saker.. som att jag försover mig imorse, fixar mig snabbt och tar en macka på vägen till skolan.. och så får vi veta att vår föreläsare tyvärr är sjuk! Gillar inte at stressa i onödan. Jag vaknade faktiskt väldigt tidigt imorse. kl 6 och tänkte ska jag gå upp? Nu när jag är pigg och vaken.. men da hade jag varit död nu och behövt gå och lägga mig så jag somna om och kom upp mer död :op Det har hänt flera gånger denna vecka, att jag vaknat runt kl 6. Borde testa gå upp då nån gång. Eftersom den uteblivna föreläsningen även gjorde att det inte blev  någongruppdiskussion så fick man helt plötsligt en massa timmar lediga och jag hade ju inget planerat så nu vet jag inte vad jag ska göra va mig! Suck. Ut i solen? Dra till stan och ge shoppingen ännu en chans? Nått blir det. Vi får se vad.

Ska passa på och påminna er om tävingen här på bloggen som är tills på fredag! Den finns under kategorin "Tävlingsdags!" så kika där!

Ha en finfin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0