Hej vinterskor

Jag hade på mig mina vinterstövlar till skolan imorse! det säger väl en hel del!? Vad händer? Varför är det så himla kallt ute? Nog för att jag ogillar när det blir sommar helt plötsligt men är lite vår mycket begärt? Haha, Senci tyckte det var dags att ställa bort vinterskorna sist hon var hemma hos mig.. men man ska aldrig vara för snabb med att packa ner varma grejer! Härom dagen så packa jag ner mina vinterhalsdukar och benvärmare i en skokarton och tejpade igen.. Gissa om jag frös häcken av mig lite senare samma dag? I did! Som ett straff liksom, haha. Murphys lag va!

Jag hade planer på att bocka av en del av mina punkter på inköpslistan och jag såg fram emot att göra lite smart shopping men istället gick jag och la mig efter lunch. Tänkte att jag vilar en timme men det blev två timmar och sen var jag så seg att det blev inget av shoppingen. Har lagt mig sent och gått upp tidigt i några dar nu så jag behövde sömn. En glad nyhet är att jag fick G på en hemtenta jag gjorde för ca 2 veckor sen.. inte den här senaste utan den som var innan.. hur som helst, härligt att kunna bocka av den och inkassera några fler högskolepoäng!
Har varit och handlat lite gott.. behövde frisk luft också så nu tänkte jag göra en sallad och till efterrätt blir dte turkisk joghurt med honung (mums).

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0