Grupparbete hela dagen

Jag lever! Efter 7 ½ h grupparbete så lever jag.. Nä men jag bidrog inte med mycket om jag ska vara ärlug. Vi är 7 pes i gruppen så då blir det att några (däribland jag) slappar till lite och andra tar över och driver arbetet fram. Vi blev klara tack vare de andra jag nämnde *heh*. Köpte ändå en brownien på 7-eleven som belöning till mig själv.. eller jag var bara sugen och unnade mig den. Kom hem, kollade tvättstugan och den var tom så jag slängde in en maskin tvätt efetersom jag missat min tvättid några dagar nu för att jag varit optimist och bokat min tid från kl 7. När lyckades jag komma upp så tidigt sist? Nä, precis. Sen fick jag för mig att städa lite och nu tar jag en paus vilket resulterar i att jag skriver här. Har lite bilder som jag ska slänga in senare..

Måste bara uppmärksamma att bloggen haft besök från Bosnien och denna gång från Sarajevo så det är inte min älskling utan en andra besökare från Bosnien! Wohoo! Hehe, vi säger välkomen hit eller Dobro doslo Sarajevo! :o)
Ja, jag älskar att notera när det dyker upp lite udda flaggor!




Hej svejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0