Dagens outfit: Pyjamas? igen?

Sitter här och funderar på hur oinspirerad jag är. Vitaminbrustabletten brusar i ett glas framför mig. Är inte riktigt säker på om jag ens får i mig några vitaminer på det sättet men jag kan ju hoppas. Inte mer än så. Mer inspiration än vitamin antar jag i och med att jag verkar bygga detta inlägg kring en brustablett. Hur som helst så är jag nästan helt frisk. Hostar till ibland och är täppt i näsan lite tilll och från. Funderar över om jag bör hålla mig hemma en dag tilll? Vi får se. Jag har stuff to do inför resan och jag vill sätta igång med allt nu! Har gått runt i min pyjamas i 2 dar nu.. suck. Rastlös? Ja. Nu ska jag koka te.. det är min enda plan än så länge..


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: S .

haha, tyvärr fick vi inte ha brudklänningar på oss eftersom att det var fokus på smink o hår, men min kompis ska bli makeup artist så hon går kursen hos dem pa zato :) det var jättekul !!

2009-11-21 @ 14:21:12
URL: http://aamles.blogg.se/
Postat av: Anonym

hööh okej, e du bosnisk?