Feels good to have ME back again!

Jag känner att jag mår bra idag. De senaste dagarna har jag mått bättre och bättre för varje dag. Jag kan ju inte må dåligt hela tiden heller.. Men när man mår som värst så känns det som om det aldrig ska ta slut.. den där känslan man har som gnager en djupt in i själen. Usch. Att jag har ett datum då jag åker ner till min älskling har självklart bidragit till att jag mår bra. Har nästan saknat den här inför-resan stressen som sakta börjar ha sin verkan. Jag planerer för fullt och inköpslistan bara växer. Som vanligt så har jag ju inga kläder.. man har ju aldrig nått att ta på sig när man ska resa bort. Typiskt. Dock är min budget riktigt tajt denna gång så det blir ingen överdriven shopping. Ska noga tänka igenom minsta lilla inköp. Hur som helst så är all stress att föredra framför att må som jag gjort de senaste två veckorna. Nu behöver jag mina händer.. har en jätteskål med popcorn här så.. tja behöver jag skriva mer? nä..  :)



Kommentarer
Postat av: Meli.

Ooh vad kuuul att du mår bättre, nemoj deppat det hjälper ju inte och ni kommer väl ses snart? Kad ides dole :)

Kram

2009-11-13 @ 11:40:15
URL: http://meliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback