Like I´ve been smoking for 100 years

Idag har absolut inget produktivt skett. Jag har sett på mer Tv än vad jag gjort de senaste året sammanlagt. Men man måste hålla sig hemma om man ska krya på sig. Jag hostar inte som en gammal rökare längre men jag hostar. Har fått världens magmuskler av det men fan jag vill att det ska sluta nu. Hosdämpande naturmedicin för 150:- drack jag upp på en dag och det lindrade inte någon hosta inte. Gott smakade den iaf. Ska det kosta får det smaka som det så fint heter. Jajamänsan. Klockan är redan 22. Hur ska jag gå och lägga mig när jag inte gjort något annat än suttit framför tV/dator hela dagen. Visserligen har jag gått och lagt mig runt 3 de senaste dagarna.. det är först runt den tiden jag slutar hosta. Wierd. Tröttsamt. Om hostan inte slutar så får jag besöka herr doktorn och se så jag inte har lugninflammation. Hoppas jag slipper det.



Kommentarer
Postat av: ina

vilket språk då? jag känner igen "ive been smoking for 100 years, vilken låt e det ifrån?

2009-11-20 @ 04:54:57
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback