Mer Stockholm

Som utlovat, fler bilder från Stockholm. Jag åkte ju dit förra torsdagen och åkte hem på tisdagen så det blev 4 heldagar som tyvärr gick alldeles för fort! En vecka ska man vara borta minst! Jag älskar att vara turist och när vi strosade runt på Stockholms gator kändes det som att jag var utomalnds. Konstigt men det kändes så. Kanske därför att jag inte inte brukar resa i Sverige alls så nu när jag spenderade några dar i en annan stad än Göteborg så kändes det inte som att jag var i landet. Är jag inte i Gbg så måste jag ju befinna mig i något annat land :) Jag gillar den känslan, att vara utomlands. Kunde dock varit aningen mindre kallt! My god! Det var inte kul alls att vistas utomhus :( För att summera det hela så gillade jag Stockholm, trodde inte jag gjorde det innan. Ett stort plus var alla H&M butiker! Fantastiskt :)

Här är lite random bilder från min sista dag och dagen då jag skulle resa hem..


Glastornet vid Sergels torg


Hötorget


Dramaten


Centralstationen


Turisten


Hej då Stockholm, på återseende!


-More pictures to come- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0