Let the sunshine in

               

När jag vaknade imorse (kl 11.29) såg jag blå himmel och allt kändes genast lite lättare. Jag är lättpåverkad känslomässigt och en dag med skitväder hade inte hjälpt. Nu skiner solen och jag gör mitt bästa att försöka skina lite jag med fast jag fortfarande har en illa-till-mods känsla i magen. Därav den dåliga uppdateringen igår. Fanns helst enkelt inget positivt för mig att skriva och det är inte så kul att fylla bloggen med deppigheter jämt heller fast den ska ju ändå återspegla min vardag och mina tankar och dom har inte varit så roliga. Att det är en fin och solig höstdag hjälper som sagt. Jag tog ut en stol på balkongen och åt min frukost där. Ute i friska luften med solen som värmde sådär lagom. Satt där och kände att jag laddade upP mina batterier efter all den urladdning som skett i dagarna.. Men jag fick inte äta min muesli i fred för det kom en geting och störde! Borde inte getingarna gått i ide eller vad dom nu gör.. borde inte dom ha försvunnit? Det blev jobbigt så jag fick gå in igen :(
Nu från 13.15 har jag föreläsning så det börjar bli dags att röra på sig.



Ha en fin dag



Kommentarer
Postat av: Meli.

Halsbandet kommer från Kappahl :) Passade på o köpa det när jag fick 25% rabatt, riktigt fynd !

2009-10-05 @ 13:55:50
URL: http://meliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback