Galet!

Här kommer en uppdatering på min så otroligt spännande vardag (läs ironi) Var på föreläsning kl 9-12 imorse och sen var det grupparbete som gällde. Vi slutförde 2 st grupparbeten då vår kurs har haft grupparbeten som överlappat varandra hela tiden. Fråga inte varför. Förstår inte poängen förutom att de försöker få in så mycket som möjligt i en kurs på 15 hp. Imorn påbörjar vi ännu ett grupparbete ocjh vi kommer paralellet med det att ha en hemtentamen och förberedelser för ett slutseminarie. Allt detta ska vara klart om en vecka typ! Oj glömde jag säga att föreläsningarna kommer hålla på som vanligt! My God säger jag bara! I alla andra kurser som jag gått så har tentveckan varit fri från andra uppgifter. När är det tanken att man ska hinna med allt detta? Nä, det ligger nog ingen tanke bakom det hela. Suck :(


Laters.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0