Matlagning

Handlade mat påväg hem från skolan. Funderade på vad jag ville laga till lunch. För att vara en pastaälskare jag är så har jag inte lagat på väldigt länge. Köpte med mig tomatsås och lite annat till såsen och så fullkornspasta. När jag står i köket lite senare och kokar såsen så blir jag sugen på couscous istället. Typiskt mig. Ibland vill man bara sugen på allt på en och samma gång. Jag tar fram couscousen och håller ner den i såsen så det får koka ihop istället. Resultatet blev en god couscous kokt i tomatsås med rödlök och champinjoner. Det blev en portion över så nu har jag mat till middagen också. Studentsmart ;) Love it!


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa vidare i boken "Stella & Sebastian".


P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0