Stockholm, ett H&M paradis

Vilket väder. Regn och rusk :( Vi kom precis hem från en heldag på stan och shopping. Köpte inget speciellt, bara strumpbyxor och en kjol från H&M divided. Har spanat in en del grejer på H&M som jag gillar men vi får se. Kan inte bestämma mig. Förresten så finns det hur många H&M butiker som helst här i Stockholm! Går man i stan så ser man typ en butik vart man än kollar. På en gata så ligger det två butiker mitt emot varandra och se en några meter bort bara: Paradiset :) Det är inte som hemma där det man tycke är snyggt alltid tar slut direkt i de vanligaste storlekerna. Här finns mängder av allt! Antar att Stockholm har första tjing på all påfyllning av varor. Finns inte det du letar efter i en butik så finns det i den andra... eller i den hudraelfte H&M butiken. Verkligen ett paradis för H&M lovers.



/♥


Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Jag vill också shoppa i Sthlm :(

2009-10-13 @ 17:49:07
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback