L♥ve

Jag fullkomligt älskar låten ni kan lyssna på i inlägget innan. Love love love! Det är så mysig och jag är väl kärleksjuk. Det bärjar bli kallare tiden och då ska det mysas men för min del blir det jag och min kära laptop. Vi passar bra ihop och vi har det trevligt också. Ni ser, ibland kan vi inte slita oss från varandra.. Ibland kan det bli lite jobbigt.. mina ögon börjar klia och då vet an att det är dags att ta en paus. Så kan det vara när ens pojkvän bor i landet långt borta. Förresten så pratade vi förut och löste det där som hände idag. Det var egentligen bara en rad händelser som kunde pusslas ihop till något dåligt men egentligen så var det bara min D som hade otur.. bad timing på allt så att det kunde tolkas till hans nackdel. Ett missförstånd helt enkelt. Jag fick iaf ett förlåt för att jag faktiskt blev orolig över att något hade hänt honom. Han förstod att jag reagera som jag gjorde. Han hade faktiskt gjort detsamma. Love is back in the air!


Nu ska det sovas..

Natti natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0