Ett misslyckat bud på Tradera

Aaaaaaaarrrrrrggggggghhhhhh!!!!!!! Varför är man så dumsnål ibland. Man tycker ett plagg är värt pengarna men sen tänker man ändå att det går att få det billigare. Jag skulle för andra gången försöka buda hem en klänning på Tradera som jag velat ha länge. den där långklänningen från Twist & Tango. Sist blev jag överbjuden för jag var ju i Split och satt inte vid datorn när auktionen blev avslutad. då såldes klänningen för 460 kr vilket jag först tänkte va för mycket men sen tänkte jag att den var ju värd det och att jag hade nog gett 500 kr för den. För en vecka sen dök den klänningen upp på tradera igen och denna gång hölls priset nere.. när det bara var 20 min kvar så låg priset bara på 105 kr och jag väntade in de sista min med att lägga ett bud. Jag la 120 kr till att börja med och blev antagligen i sista sekund överbjuden med 15 kr. Klänningen såldes alltså för ynka 135 kr och där satt jag som var beredd att punga ut med 500 kr förra gången och blev överbjuden med fjuttiga 15 kr. Jag undrar varför jag inte bara kunde lägga maxbud på 200 kr??? WHY??? Att man ska vara så DUM! Jag tänkte la att de e ju onödigt att lägga mer än vad man behöver! *SUUUUUUUUCK*. Jag blir så trött på mig själv ibland. Ja ja, man kanske får en tredje chans. Nu hade ja ju dock chansen att få den mycket billigare än sist eftersom priset hållt sig nere. Jag stör ihjäl mig.. Men nu fick jag dela med mig av mitt missnöje.

:o((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0