Gosigt

Ringde min älskling ikväll eftersom hans internet inte funkade och vår träff på msn uteblev. Jag tycker att han kunde vara här nu och pyssla om mig när jag är förkyld. Det var mys att prata lite. Jag pratade visserligen en massa.. My loss, det var ju jag som ringde= jag som betalar för varenda uttalat ord.
Imorgon är det föreläsning på schemat så förkyldningen får gärna försvinna under natten. Jag har varit duktig och läst kurslitteratur, "Vetenskapsteori för nybörjare". Intressant och lättläst bok för en gångs skull.

Nu ska jag dricka en til kopp salvia te (mitt mirakelte) och krypa in under täcket och en massa filtar. Jag ska verkligen gosa ner mig i sängen.


God natt, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0