Inget solsken denna morgon

I snart 2 veckor har jag kännt mig krasslig. Det är inte trevligt alls. Imorse försov jag mig till skolan och vaknade med världens huvudvärk så jag somnade om i hopp om att jag skulle vakna och må bättre men nu sitter jag ju här och det är inte bättre. Drömde hemska drömmar inatt så jag tänker att de påverkat mig. När jag drömmer on nätterna så brukar jag ha väldigt svårt för att vakna och försover mig oftast då. Eftersom jag nu drömde hemska saker så måste det ha påverkat mig psykiskt. Skitdröm! Som tur är så har vi den obligatoriska lektionen nu från kl 13 så jag har inte missat allt vad gäller skolan idag. Något måste jag väl ändå få gjort.


Adios amigos ♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

1000-lappklassen.

2009-09-17 @ 14:36:01
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback