Jag vet att många tröttnat..

MEN det har poppat upp ännu en ny gratissida. Förstår egentligen inte varför det är så hemskt med gratissidor!? Visst det är lite jobbigt när alla vill värva en man man kan ju bara avstå om man vill. Jag gillar gratis så jag blir medlem. Fick för ett tag sen ett presentkort från Gratismakeup.se och då hade jag samlat ihop poäng genom att logga in, besöka hemsidor och genom att värva några enstaka personer. Det tog ett halvår att få ihop till ett presentkort men vad gör det? jag fick 250 kr på Åhlens.. GRATIS! Halleluja moment! Nu skulle jag iaf tipsa om en ny sida  Gratisskor.se. Bli medlem nu och få ihop till ett par skor lagom till våren! Hehe.. Så nu har jag tipsat er om det! Det skadar ju inte.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amme

Mogu ti preporuciti i ovu stranicu: http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=52630



Du samlar enkelt med poäng som du kan byta ut mot presentkort, parfym, märkesväskor och kläder...Skoro sam se i ja tamo uclanila i ima finih stvari... :)