Laddad

Hej hej, Sa var man tillbaka i Zenica. Det blev 4 dagar till vid havet i Čiovo (vid Split) for var del. Nar jag skot upp min hemresa en vecka sa kande jag att jag inte kunde vara kvar i stan sa vi gjorde en crazy och drog till havet igen i nagra dagar. Underbart! Nu kanner jag att jag laddat batterierna en aning for hemma vantar skola och en massa annat som stressar en men jag forsoker verkligen att inte stressa.. Inget ar vart ens halsa, eller hur? Allt annat loser sig till slut. Ska forsoka bjuda pa nagra bilder farn havet om jag lyckas ladda upp dem. Internet ar hur segt som helst just nu men jag ska gora ett forsok. PUSS! ps tackar mina trogna lasare som kikar in varje dag trots kass uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0