Mer skratt åt folket

Idag har jag skrattat så att jag gråtit. Minns ni när man var i den åldern då man ofta fick skrattanfall utan att någonting egentligen var riktigt sååå roligt. Jag var på stan med A idag. Vi gick runt i butiker och kunde knappt tro vårar ögon.. så mycket tråkiga kläder så att det inte är sant! Efter mycket hopplöst letande var jag sådär trött som man bara kan bli av att ha sett alldeles för många plagg, övertrött helt enkelt. A provade en tröja och nät hon frågade hur den var fick jag mitt skrattanfall. Jag kunde inte sluta. Blir lite glad bara av att tänka på det. Fy fan vad skönt det var att bara skratta sådär utan speciell anledning egentligen. På vägen hem fortsatte skratten då vi spånade på en grej och kom på de mest konstiga grejerna. Ett gott skratt måste förlänga livet för jag kännde mig som pånyttfödd. Nu låter jag helt frälst men jag ville egentlige bara berätta om min lilla skrattfest idag och påminna er om att skratta mer och oftare gott folk! Fejkskratt räknas inte, det ska vara från hjärtat!



Natti natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0