God morgon!

Så var man officiellt hemma. Känns skönt. Tråkigt att min älskling inte åkte upp med mig men det får bli en annan gång. Igår var min första dag här hemma efter att ha varit borta hela sommaren. Dagen började väldigt hurtigt, jag var ute och sprang (lika bra att börja på en gång) och sen spenderades dagen med min kära vän A. Fika, promenad,lunch, promenad, tedrickande hemma hos mig, underhållning på youtube, middag och lite mer youtube. Nu sitter jag här och påbörjar dag 2 hemma. Började med att slänga in lte tvätt i maskinerna så även denna morgon är jag duktig. Idag är det även min första föreläsning denna termin så efter mina skoldag så ska det köpas colllegeblock och sånt som behövs.


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0