Veligt värre

Idag efter skolan möte jag upp Senci. Vi skule fika och äta lunch. Först visste vi inte vart vi skulle gå och när vi väl bestämde oss för att ta en kaffe först och äta sen så hann vi ångra oss när vi väl stod i kön på Da Matteo.. så vi gick för att äta sushi först. Utanför sushistället säger S ".. eller ska vi äta något annat?". Vi stod där i minst 10 min och funderade över om vi skulle äta nudlar, sushi eller indiskt. Vi uteslöt indiskt och bestämde att vi skulle singlade slant om sushi eller nudlar. Snacka om att man har problem med att göra ett val! Slanten bestämmde att vi skulle äta sushi och då bestämmde vi oss för att vi äter nudlar istället. Halvvägs dit betämmer vi oss för att "vi tar bara en kaffe istället" HAHAHA! Waste of energy! Det här är bara kortfattat, det var mycket veligare i verkligheten så ni kan ju bara tänka er scenariot. Hade bara någon av oss haft liiite lättare att bestämma sig så hade det varit ett stort plus men ibland är vi så lika, jag och S att det är för roligt. Har säkert att göra med att vi båda är vädurar i horoskop.. eller? Vi borde starta veliga klubben. Wanna join?

 
S som velar.. och så jag då.. cute an kissable.. and unable to make any choice sometimes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMINA ODMA TA BORT

2009-09-16 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback