Wohoo.. eller nä..

Bloggtorka för tillfället. Har ingen spännande vardag att bjuda på tyvärr! Idag har jag inte tjänat en massa pengar på min blogg idag och jag har inte heller shoppat för minst 10 000 och nej jag ska inte på någon exklusiv fest ikväll. Hade definitivt delat med mig om så var fallet men istället får både ni och jag dras med min enkla vardag. Tur att man har bra fantasi och kan drömma sig bort.. Dreams do come true.. det är bra att veta. delar med mig av klokheter lite senare.. eller, klokheter och klokheter.. men ja nått sånt eller bara ett vanligt inlägg. Hursom..


A bientot!


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

da da :) han kom hit i vintras.. när ska din komma? :) ide mu super sa jezikom, han klarade sfi på 5 månader typ.. läser svenska på konvux nu :)



när han kom så gillade han inte de alls, hatade allt typ, men nu har han vant sig, har vänner, fotboll, skola, etc.. så mycket bättre nu.. :)



kramis!

2009-09-23 @ 21:22:06
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback