Måndag - uppdatering

Jag skulle ha åkt hem i fredags men förlangde min vistelse här i Bosnien med en vecka. Har ingen lust att åka hem denna fredag heller men jag måste.. skolan väntar. Min tröst är att jag har ett pyssel-projekt som jag länge velat påbörja. Jag har beställt grejer fran två olika webshoppar och pakten kommer lagom till min hemkomst. Vad det är for pyssel får ni veta så snart jag kommit igång. För någon minut sen så bestallde jag även grejer från H&M. Inget som inte lär finnas i butik men ibland ar det bara mysigt att hämta ut paket. Behöver mys-grejer för att inte deppa ihop när jag kommer hem.


Puss ♥

Kommentarer
Postat av: S .

ja:)



welcome back

2010-01-19 @ 01:24:29
URL: http://aamles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback