Bara en tanke

Att Ricky Martin kommit ut med att han är homosexuell finns att läsa lite överallt och även här som ni ser. Jag tänkte mest på en sak. Om det nu är så himla accepterat att vara gay eller om man strävar efter att det ska vara så förstår jag inte varför man gör så stort väsen av det? Det är ju inte så att man läser i tidningarna om att kändisar kommer ut med att de är hetrosexuella. Det är en sexuell läggning. Varför så mycket stoj kring det? Det bidrar ju bara till att det blir något som är udda och avvikande. Här i "vår värld" tycker vi att det är helt normalt att vara gay men det blir ju ändå ett jäkla ståhej kring en person som kommer ut med att han eller hon är gay. Tycker det är lite av en paradox. Tål att tänkas på. Jag kan ha fel men detta är bara en tanke jag fick.


Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-11 @ 00:09:52
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback