Funderingar

Det blir att jag skriver här alltmer sällan. Det beror nog på att jag inte har någon lust att skriva. Funderar på att sluta blogga här. Tycker blogghysterin har blivit såpass omfattande att det nästan känns fel att ha en blogg. För mainstream.. inget speciellt med det och det ska helst vara så ytligt som möjligt. Jag gillar inte det. Samtidigt har jag haft den här bloggen i tre år nu och det skulle nog kännas konstigt att överge Belliss blogg men vi får se hur det blir. Man behöver inte uppdatera varje dag ju. Vi får se som sagt. Känns som att det händer mycket med mig på senare tid samtidigt som det inte händer mycket i mitt liv. Får hoppas att detta är någon sorts mognadsprocess. Var förbi stan idag och åt lunch med min mami. Jag som brukade kunna gå runt på stan varje dag förut klarar knappt att vistas där längre.. det är bara stressigt.. folk bara går runt, handlar.. det mesta som pågår känns ganska meningslöst. Kanske bara jag som är trött på det och allt som verkar meningslöst. Kanske finns det en mening med allt..? jag vet att jag måste finna det som ger min tillvaro mening och det är tyvärr inte ett par nya skor eller ett nytt plagg i garderoben. Just nu känner jag mig mest vilse men den som letar efter en väg att gå finner den oftast, eller hur?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0