...


Kommentarer
Postat av: jasna

du har så rätt. kako god da okrenem, ovaj blog je MOJ. i pisem ga samo za sebe ali opet volim att beröra folk. och som du sa, kanske finns det någon som känner igen sig. jag vet ju själv att andra bloggar (inte de ytliga) hjälpt mig också. men som sagt, ibland skriver jag om riktigt djupa och egentligen privata saker även om jag inte säger att det handlar om just mig, för det gör det inte alltid.. och det är just detta som är det läskiga. och jag tänker ibland, varför ska den där tjejen som jag inte ens känner få snoka runt i mitt liv och veta hur jag känner? men det är väl själva finessen med bloggande..

så fort någon säger något om min blogg i verkligheten så säger jag bara att jag inte vill prata om det. en gång råkade jag gå förbi ett gäng tjejer i skolans datorsal som satt och kollade min blogg. hjälp! haha, känns ju definitivt lättare att blotta sina inre känslor bakom en skyddsmur a.k.a. blogg :)



skriver så rörigt nu. men hoppas du förstår!

2010-05-19 @ 10:58:04
URL: http://jasna.blogg.se/
Postat av: jasna

hvala ti! haljina je egen design. själva grunden har en sömmerska sytt upp i bosnien, men blommorna på bysten har jag och min mamma gjort :)

2010-05-30 @ 20:16:59
URL: http://jasna.blogg.se/
Postat av: jasna

hvala :) koristim en digitalkamera som heter sony cyber shot 14.1 mega pixlar. det är den underbara solen som ger ett fint ljus på korten hihi!

2010-06-28 @ 18:44:40
URL: http://jasna.blogg.se/
Postat av: jasna

vidim! nevalja to, want your blog back!