i Morfei armar

Ingen respons? Nåväl. Det blir lite sent, men det går an. Hoppas tillfredställelsen når klimax nu, min kära! Bloggvis förstås. Lät lite brutal sist, förlåter du mig? Vet du Mino att jag spenderar pengar som en miljardär när jag inte jobbar, det är hemskt påfrestande att inse det. Vad ska jag göra? Du är inte här för att rädda mig ur den här tokiga vardagen med en enkel på centralen. Jag är förstås inte ensam men allt blir så instabilt utan vår veckoliga ritual. Jag ränner runt och slösar pengar på skitsaker som kompensation. Ett vakuum måste fyllas. Tur att det snart bär av till Tyskland. Liebe Deutschland. Där är alla spenderingar per automatik berättigade. Kommer hem med en souvenir, några önskningar? PS. Ge mig din adress missy. DS

Måtten är 14 cm * 10 cm

Kommentarer
Postat av: Emina

Hej bejb, tack fo r att du fixa kalendern at mig! Ja, jag ar en tickande nervbomb, hehe. Saknar dig med och you pull urselfe together missz and stop spending like a crazy! Hehe, vem ar jag att egentligen ge rad om smarta satt att spendera pengar :op Vilken adress ar det du vill ha? and why? Ska iaf forsoka komma pa vad jag kan tankas vilja ha fran Tyskland! Puss pa dig bejb!

/Mino.

2008-12-24 @ 16:47:30
Postat av: innogen

Syrran har kedjat fast mig, bondagestyle, så jag rymmer ingenstans. Deppäter i brist på sysslor och husvärme, haha. Behöver adressen till vykort crazy, annars får du ett elektroniskt. Vad sägs om en WW2-kepa, eller en bit av muren, så kan man ha den i en burk och väsa "those bloody germans"? puss och så. hälsa ponken./ innogen

2008-12-25 @ 01:35:57
URL: http://innogensgaragemarknad.blogg.se/
Postat av: Emina

Bondage is the shit! haha :op En bit av muren later spannande! vad ar WW2 for natt? Jag messar adressen sa jag far ett vykort! thats najs :o)

Puss!